Vecka 35

Upp och ner är väl ledorden för dessa veckor 😊 Men mest upp. Har haft ett par tuffa dagar men måste säga att jag överlag är sjukt nöjd med min höggravida kropp. Än så länge sover jag nätterna igenom, har inga sura uppstötningar, inga magbesvär och ingen ond rygg som besvärar mig. Bebis är snäll mot mig och gör inte illa mig så ofta 😅 Jag kan äta stora portioner och äntligen har foglossningarna börjat ge efter lite. 

Sover vissa dagar och lyckas aldrig riktigt vakna, men som tur är så kan jag jobba när jag vill 👍 Om två veckor går jag officiellt på mammaledighet 😁 Känns sjukt .. Men så välbehövligt och skönt. Gick även upp för mig att bebis kan komma om mellan 3 till 7 veckor. TRE veckor 💩 Men jag är så sjukt laddad och redo inför lillkillens ankomst och känner mig ganska färdig med att vara gravid nu 😋 

Lämna en kommentar